2014年9月15日 星期一

奶油脆豬

當開始有奶油脆豬時~我媽成日同我講好好食!

因為佢每朝返工前都走去食早餐,好多時就食奶油豬~

可惜聽佢講咁耐,我都未去食過~有次我叫佢外賣俾我食,但拎到返0黎已經唔係0個回事!

我最興係未食過,又學人走去整...

試過好多RECIPE,阿媽都話唔係!

最後我自己走去試左,終於知道奶油脆豬0既魅力!

又再睇書又再研究~終於成功了! 但就是很花時間...



材料(6個份):

(老麵種)
高筋粉 65G
糖 1G
鹽 1G
乾酵母 1G
水 54G (有見好多人都話太濕,可能大家用0既粉唔同~加上我用麵包機搓。所以如果手搓,建議落45G先,如果仲接受到先再加)

所有材料搓勻(不用光滑),發酵2小時 

**如果早一日整定個種,搓完發酵30分鐘左右就可以放入雪櫃 (用前最好先回溫)

高筋粉 225G
低筋粉 40G
鹽 2G
乾酵母 8G (份量的確比平時做麵包的多,但做起來就是剛剛好...)
水 170G


1.將發好的老麵種分成小塊,加入所有材料搓至光滑有筋性的麵糰
2.蓋上保鮮紙發酵1小時至2倍大,然後取出拍扁排氣,分做6份後滾圓
3.鬆弛15分鐘後再滾圓一次,再發酵30分鐘
4.最後放入已預熱200度焗爐焗15分鐘,取出,噴上水份0係面,再灑少許麵粉上去,再較低溫至190度焗15分鐘就可以出爐


**如果即刻拎0黎整奶油脆豬,就切開一半搽上牛油再用焗爐焗一焗,之後搽上煉奶吧!:)
**出爐後等一陣,你會聽到佢個面爆開0既聲,即係你好成功~真係好開心架!

沒有留言:

張貼留言