2014年6月18日 星期三

HIGH TEA @ HOTEL ICON (GREEN)



好失望!前排去多次GREEN HIGH TEA~因為見阿媽早排去食換左新野(但並唔係圖中呢SET),一心打算去啦! 點知6月,佢又換新野~
















當呢SET野0黎到,我都已經冇咩期望!啲野食,同其他地方一樣,都變得勁迷你!而且冇一件可以吸引到我...講真,咁多件野,我冇一件係覺得好食囉~

除左呢SET,佢見你食到咁上下就會0黎埋剩餘0既野! 因為0個份野係有雪糕...感覺都幾特別!但食落係冇咩特別...再配埋嗰埋完全冇驚喜0既曲奇~我無言了!



今次仲要好似加左價~以咁0既價錢,我都無須再0黎呢間試啦...我希望呢個SET只係FOR夏天! 遲啲佢會變返好啦!!!!!!

沒有留言:

張貼留言